“Vo svete, kde môžete byť kýmkoľvek, buďte sami sebou.”
Myšlienka, v ktorej je ukryté všetko – naše poslanie, motto, slogan i cieľ. Budovanie zamestnaneckej značky je o využití ľudského potenciálu a zapojení všetkých zainteresovaných strán, všetkých členov tímu. Zamestnanecká značka dáva na prvé miesto rovnako zamestnancov, ako aj zákazníkov. Ak po takej značke túžite, ste tu správne. Vitajte!
Skúsme niečo nové. Spolu.
Staňte sa tvorcami zamestnaneckej značky. Skvelej myšlienky ako presadiť v pracovnom svete všetko to úžasné, čo nám dáva pocit šťastia a napĺňa naše tvorivé dni hodnotou a nadšením z dobre vykonanej práce.
„Značka nie je to čo hovoríme my, ale to, čo o nás hovoria iní.“
Práve zamestnanci sú úžasní ambasádori značiek. Spoznajte základné princípy úspechu. Princípy, v ktorých citíť hodnoty značky na každučkom mieste, v ktorom prichádzate do styku s okolím. Pocítite rast i radosť zo spoločných úspechov. Vtedy už nemusíte hľadať vhodných kandidátov, začnú sa k vám hlásiť sami.
Vitajte v novej ére H2H - human to human - v ére človečiny
Budúcnosťou nie sú ľudské zdroje (HR), ale zamestnanecké vzťahy (ER)
Objavte svoje PREČO
“Úspešné spoločnosti nenajímajú kvalifikovaných ľudí, ktorých následne motivujú. Najímajú motivovaných ľudí a tých potom inšpirujú.”
Keď pri najímaní ľudí začnete s prečo, pritiahnete si ľudí, ktorí majú nadšenie pre rovnaké veci ako máte vy.
Cieľom je nájsť toho, kto má nadšenie pre vaše prečo. Vašu víziu, účel, vaše presvedčenie a kto má postoje zapadajúce do vašej firemnej kultúry.
Až potom prichádza na rad skúmanie skúseností, zručností a vhodnosti kandidáta.
Najlepšie príbehy, píše sám život a naše skúsenosti
Čerpajte a prispievajte k zvyšovaniu povedomia o zamestnaneckej značke, plnej ľudskosti
100%
ZAMESTNANECKÁ
ZNAČKA
Ing. Katarína Ďurčová
Šírim myšlienku zamestnaneckej značky
„Mojim poslaním je poukázať na všetko, čo sa ukrýva za správnou stratégiou budovania značky, ktorá nám zabezpečí záujem tých, na ktorých nám najviac záleží.
Som marketér a biznis konzultant, ktorý sa našiel v objavovaní esencie vášho biznisu. Pomocou zamestnaneckej značky prinášam emócie do všedných dní a spoločne s vami objavujem radosť z evolúcie. Vás samých aj celých spoločností. Tým vám pomáham rásť a rozvíjať sa.“